Luca és a gumicsirke 2.

2008.07.25. 21:07

Végre újra Lucázhatok!

Ma délután beteglátogatóba mentünk Lucushoz. Egyenlőre csak a szobában játszhatunk, de legalább már együtt lehetünk:-) Picit még furán megy, néha három lábon ugrál, de lassan gyógyulgat!

Vittünk neki "Gyógyulj meg Luca" csipogós cipőt, amit aztán nem akart ide adni nekem... Viszont én megtaláltam Csirkét:-D

 

 

 

 

 

Luca és a "Gyógyulj meg..." cipő, alias: Cipő

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem akarta ide adni Cipőt! Megmutattam ki az erősebb...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megtaláltam Csirkét... De valami furcsaságot tapasztaltam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Luca, mit tettél?!  Persze, méghogy elvesztette Csirke a fejét...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr41585842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása