A csipkebokor szúr...

2008.10.10. 20:11

Erre a következtetésre jöttem rá csütörtök délután, miután anya és apa kivitt engem a szánkóshegyre! A egyik kedvenc játékomat játszottuk: a sárgombóc vadászatot! Amikor apa dobott egy óriásit, én a gombócról le sem vettem a szemem és átugrottam egy csipkebokor felett, ami jól megszúrta a pocim, erre annyira megijedtem, hogy majdnem fejre álltam! Persze ezt kivédtem a kézenállós módszerrel, melynek köszönhetően nagyon megfájdult a jobb lábam!

Estére már annyira fájt, hogy három lábon bicegtem, meg sirtam is egy picit... Éjszaka két óráig kerestem a helyem... aztán rátelepedtem apára, ott jött az álommanó! Ma délután elvittek anyáék arra büdös helyre, és a fehér köpenyes büdös kezű feltetett az asztalra!

Na ez végképp nem tetszett! A kutya nem való az asztalra! Csak az ágyra!!! Szóval jobban tenné, ha azt a magas asztalt lecserélné egy kényelmes franciaágyra!

Miután összevissza nyomorgatott megállapította, hogy húzódásos- zuzódásom vagy mim van! Összevissza szurkált. De megérte egy óra mulva semmi bajom sem volt! Persze anyáék megint túlaggódnak mindent, mert még Sárizni se engedtek! Azt mondták "csak a fájdalomcsillapító miatt nem érzem, de valójában még bibis a lábam, úgyhogy ne emberkedjek!"

Szóval ennyit a szülinapozós Lucás túrás hétvégéről, helyette van ne szaladgálj nincs játék nem ugrálsz fekszik 2 éves vagy hétvége... Hmm majd túlélem!

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr79708447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.10.12. 00:29:20

Huba, nagyon sajnáljuk ami veled történt. Hallgass Apára és Anyára és amíg nem gyógyulsz meg teljesen, ne emberkedj! Maradj addig csak Huba. Amúgy küldjük a gyógyító energiát, gyógyulj meg mihamarabb!!

just amcsi · http://amcsi.blog.hu 2008.10.12. 14:34:55

vigyázz jobban magadra, te szülinapos!!

VeZo 2008.10.13. 20:27:18

Jobbulást kívánunk! Egyszer Bandi is kificamította az egyik lábát, mert annyira érdekes dolgok történtek a szomszédban, hogy okvetlen át kellett ugrani az 1,70 magas kerítésen, alig több, mint fél éves korában. Aztán persze bűnbánóan engedte magát megvizsgálni, szerencsére egy szurival ő is megúszta...Óvatosan, Huba!
süti beállítások módosítása