Elásta...

2009.02.28. 16:55

Reggel a szokásos national g. tv nézést rendeztem Oti terráriuma előtt! Két szaladó liszt kukacon kívűl azonban semmit sem láttam. Aztán anya megakarta etetni, ekkor látta már ő is, hogy még a tegnapit sem ette meg! Aztán következett az Oti keresés a terráriumban. Ez a kedvenc részem!!! Ilyenkor anya fel emelgeti a köveket, a bujkákat, stb., egyszercsak ki szalad valahonnan, s olyankor én jól levadászom!!! De most nem szaladt sehova! Aztnám Oti valami roszat csinálhatott, - tuti hogy szét szedett valamit, amit nem lett volna szabad - mert anya azt mondta naggyon szomorúan, hogy "Óóó.. nem..nem..jajjjj...." Aztán olyan rosszat csinálhatott, hogy még vizes is lett anya szeme! És ekkor történt valami... valami, ami addig nem... Anya kivette Otit a kezébe, és csuda egy kis jószág, mert még menekülni sem akart! Viszont anya veszekedés helyett megsimogatta, és zsebkendőbe takarta! Na ezt végképp nem értettem! Aztán elmentünk sétálni! Anya, én, meg Oti, akit beletett egy dobozba! Úgy szerettem volna vele játszani, kértem is anyától szépen, (ülve, nagy szemekkel) hogy engedje ki a dobozból, hagy kerketőzzünk egy kicsit. Amikor kiértünk az erdő szélére, ott anya ásott egy kis gödröt, és beletette. ... Persze én ezt végképp nem értettem, úgyhogy amikor anya hazaindúlt, akkor én megpróbáltam Otit kiásni, hiszen csak nem hagyhatjuk ott, egyedűl! De anya megsimított és megfogta a nyakörvem, hogy induljunk haza... Szerintem senki sem tehet olyan rosszat, hogy örökre száműzzék a családjától! Amikor haza indultunk azon gondokodtam, hogy tényleg jól láttam?! Anya hozta magával Otit?! Amikor beértem az ajtón szaladtam is gyorsan megnézni, hátha a helyén van és csak nekem rémlett úgy, mintha levittük volnak... Ott ültem és vártam, hogy előbujjon! Néztem, hogy mikor bukkan elő valamelyik kavics alól! DE NEM JÖTT... Azóta sem bújik elő, pedig minden nap megnézem! Lehet, hogy anya még is Őt ásta el...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr83971822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macicsapat 2009.03.04. 18:26:29

A dolgozdában Picúrral is ez történt két hete. Csak őt a "hörcsögök öregek otthonába" vitték el egy dobozban, aztán nem ment vissza a gyerekek közé. Most papírhalak vannak a helyén. Szegény Oti. :(

2009.03.04. 22:24:57

Nagyon szomorúak vagyunk. :((( Szegény Oti. :(
süti beállítások módosítása