Szombati túra

2009.07.11. 19:19

Tegnap megígértük magunknak és persze Hubának, hogy ha ma jó idő van, akkor elmegyünk túrázni az ózdi túrázókkal az Arlói tóhoz. Este még esett az eső, de reggelre ennek már semmi jele sem volt. Nekivágtunk a közel 12 km-es távnak. A folyamatos locsolás és ivás mellett egészen jól bírta kutyunk a nagy meleget!

Egyszer sikerült még el is tévednünk! Lemaradtunk egy kicsit, majd tőlünk is lemaradtak néhányan, így mi: apafej, Huba meg én mentünk a jelölésen. Egyszer csak egy útelágazáshoz értünk az erdőben... Gondoltuk, hogy megvárjuk az utánunk jövőket és együtt eldöntjük, merre menjünk tovább. Hallottuk a gyerekek hangját, majd mintha ezek a hangok egyre távolabbról jöttek volna...  eltelt 5-10 perc, sehol senki, sőt, már a hangjukat sem hallottuk. Na akkor séta vissza... de nem láttuk a többieket... Mivel Gyula barátunk is köztük volt és vele elég közeli kapcsolatba került Huba a közöz bundáskenyerezés által, gondoltam buzdítom Hubát, hogy keresse meg Gyulát! Huba úgy tett, mintha mindig is ezt csinálta volna,  el kezdte keresni a csapatot, köztük is Gyulát, na meg (csak vannak némi sejtéseim)a maradék bundáskenyeret! Légszimattal ment előre, mint aki tudja, mit csinál, mi meg mentünk utána és nem tudtuk jól tesszük-e vagy csak még jobban eltévedünk... aztán megláttuk Gyula hátizsákját a lombok között, aztán egyre több alak rajzolódott ki az erdőben... Olyan büszke voltam a kutyuskámra, nélküle biztosan nem találunk oda! Volt egy olyan ösvény, amit nem vettünk észre és ez az ösvény is elágazott, de Huba így is megtalálta Gyulát és a csapatot!

Voltak gyerekek, meg idősek is, de mindenki nagyon jól írta a túrát!

Gyula barátunk (tomnewman) részletesen élménybeszámolóját itt olvashatod!

Kis csapatunk egy része:

A csodálatos völgy:

Kunyerálás a Túravezetőnktől:

Huba gondolkozik:

Vagy valamit kinézett magának?! :

Emberbarátjával, Gyulussal:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.07.17. 16:39:54

Éljen Huba orra és Gyulus bundás kenyere! Örök barátságok szövődnek így! :-)

macicsapat 2009.07.22. 08:43:06

Juj, de szép helyen jártatok! Hát igen, ez a vizslák orrának a dolga, megkeresni a bundáskenyeret. :o))