Hála Pipacs gazdinak rátaláltam az iszapömlés állat áldozataiért adományakcióra. Jobb a szívemnek és a lelkemnek, ha én is kiteszem ide, hol tudtok segíteni ezeken az ártatlan állatokon.

"Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelidítettél!"

Bele sem tudok gondolni, mi lenne ha az én Hubám és Botondom kerülne ilyen veszélybe, és oda kellene adnom, mert egyszerűen nem tudnám elhelyezni... Nagyon hálás lennék ha lenne segítő aki kezét nyújtja!

Kitartást és erőt Mindenkinek!

Itt tudtok segíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr82356770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2010.10.10. 01:35:43

Segítettem, adtam, utaltam. Embernek és állatnak egyaránt.

Remélem még sokan fognak.

Itt a város viszonylagos biztonságából nem lehet átérezni a dolgokat, de sosem lehet tudni mi mikor kerülünk olyan helyzetbe, hogy mindenünk odaveszik.
süti beállítások módosítása