Életem főszereplői II.

2008.07.22. 19:05

 

 

 

Anyán jó aludni a legjobban! Mikor hazajön dolgozóbol, akkor mindig ad valami rágcsát:-) aminek köszönhtően nem rágom szét a karját!!! Ő blogol, meg fotóz engem, és ha kocsikázunk, akkor az ő ölében utazok! Ő gyógyítgat ha beteg vagyok, meg éjszakázik is velem. Amikor kicsi voltam őt szerettem a legjobban terrorizálni!!! Ja, és nagyon-nagyon jókat vadászunk együtt:-D!!!

 

 

 

 

Apával lehet a legnagyobbakat játszani, bírkózni, harapni a nyakát! Mindig megszán és ad nekem az ennivalójából, még néha a mákos sütijéből is (pedig az a kedvence)!!! Szeretek hozzá bújni, olyankor én vagyok a kicsi kutya... Amikor kocsikázunk és anya nincs ott, akkor megengedi, hogy elől üljek mellete:-) Vele szoktam rongy-rángatósat játszani. Amikor kicsi voltam őt is szerettem terrorizálni, de csak az ágy alól:-) Tavaly nyáron, amikor el ment az osztályával táborozni, és én beteg lettem, akkor haza jött hozzám az első nap után, mert nagyon hiányzott nekem, sírtam is és ő aggódott értem!

 

Keresztaput nagyon szeretem, mert tőle kaptam Lucát. Ezért mindig ráugrálok mikor átjön, és megharipcsálom a karját, hogy ne is menjenek haza! Keresztapu mindig meglepődik azon, hogy mennyire bújós vagyok fiú létemre, és ezért mindig megpuszilgat amikor szeretgetem! Meg néha amikor szaladgálósat játszok Lucával, akkor összetéveszt minket ... és engem is lelucáz! Sokáig nem akart kutyát, de azt hiszem én meggyőztem arról, hogy vizsla nélkül nem lehet élni, ezért kaptam tőle Lucát, mert én sem tudok vizsla nélkül élni... azt hiszem... ahogy ő sem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr8580469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása