Géniusz vagyok

Címkék: vagyok géniusz

2008.07.17. 11:11

Talán akad köztetek olyan aki ismer engem, de azért illik bemutatkozni! Emberkedő Huba vagyok, s lassan két éve boldogítom drága szüleimet mindennapi csínytevéseimmel. Azt szokták mondani hogy csak a testem nőtt meg, az agyam helyén borsószem van, de ezt én határozottan cáfolom, ha valami van a fejemben akkor az sokkal finomabb, mint a borsó... És különben is, hogy is tudnék olyan sok okosságot kifundálni, ha nem lennék géniusz vizsla! Igen, én Géniusz vagyok, egy igazi feltaláló! Mindennap feltalálok valamit!Például ma feltaláltam, hogy a vizet kipocsolom, akkor megdagad a ropicsont, és giga-csont lesz belőle, ami borzaztó ízű, de elég vicces ahogy úszkál a vízben. Tegnap este meg arra jöttem rá hogy az ablakon berepülő húsos-éjszakai lepke vadállat! Olyan vadul tudja csattogtatni a fogait, hogy mindenki jobban teszi ha elmenekül. Megjegyzem az anyu azt mondta ne féljek, a szárnyai zörögtek a függönynél, na de engem nem lehet átvágni! Az egy vérengző fenevad lepke volt. Aztán apa leütötte, mert nem akart kimenni. Valamit zsebkendőstől együtt az orrom alá dörgölt... azt hitte beveszem hogy neki sikerült elkapni. Ezért egész este figyeltem mikor támad újra az a vad állat! Többször leellenőrizem ott van e még. Majdnem éjfélt ütött az óra, s a nagy örzésben megéheztem. Dél vagy éjfél, nem mindegy? Ettem-ittam! Aztán lefeküdtem az ágyra alvást szinlelve... Ha jön, akkor elkapom!

 

Nem alszom... csak koncentrálok a vérszomjas lepkére...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr87572291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása