Luca és a gumicsirke

2008.07.21. 09:52

Tudnotok kell Luca szerelmemről, hogy ő egy olyan igazi kislány kutya. Kabalákat cipel ide-oda a lakásban, beviszi az ágyába, velük alszik. (Még a karácsonyra anyától kapott saját készítésű csontpárnát sem tépte szét, nem úgy mint én:-) )

Szóval, van neki egy gumicsirkéje, a neve: Csirke. Találó ugyebár:-)

Egy heves játék során Csirke elvesztette jobb lábát. Luca szomorúságát ugy próbálta könnyíteni , hogy onnantól kezdve Csirkét és a lábát egyszerre, együtt vitte mindenhova, hiszen ők egybe tartoznak. ( Szerintem külön is elég jó játék!) De Luca érzelmileg kötődik Csirkéhez... A mamija megműtötte Csirkét, visszaoperálta a lábát csinos öltésekkel.

Csirke megmenekült. Luca boldog:-) Én meg majd szétszedem neki újra, hogy a mamija se unatkozzon:-D

 

 

 

Luca gyilkolás!!!

Nem érti, hogy csak szeretetből csinálom!:-)

(Én vagyok ez a helyes, kékszemű herceg:-S)

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr39577656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása