Szerda reggeli lustizás...

2008.07.30. 11:18

A multkor, mikor azt állitottam, hogy hétvégén jó lustálkodni, akkor tévedtem...

Szerdán is jó! Anyáék szabin, én is szabin vagyok... nem értem miért kell nekik korán kelni, takarítani, boltba menni!? Ilyenkor lustálkodni kell! Nem?

Na de nem gond, mert én majd megteszem ezt helyettük is!:-D

Ui.: Anya szerint szerelmes vagyok és ezért alszok annyit!:-D

-----És ki mondta hogy nem?! :-D

Ja, mikor reggel lementem "folyó ügyeket" intézni, Sári megérezte az illatom, és azonnal lekelett hoznia a mamijának hozzám! Miért van az, hogyha az embernek, akarom mondani ebnek... van már barátnője, akkor csak úgy tapadnak rá a csajok?!

 

 

 

 

 

 

Lustulás Macival!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lustulás Maci nélkül...

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan gondterhelt vagyok Sára miatt... Így jár az eb, ha jó képű, ellenálhatatlan...

Sára olyan kedves lány... megértheti, hogy foglalt vagyok...

azt hiszem....

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr3592457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.07.30. 20:06:35

Tényleg ilyen bonyolult az élet, ha szerelmes az ember (kismedve =bocs), az eb. Nagyon gondterheltnek látszol. :( Jó lustizást!
süti beállítások módosítása