Az én otthonom - Ózd

2008.08.17. 15:19

Meséltem már az életem főszereplőiről, viszont nem meséltem még a Helyről, ahol élek! Én nem itt születtem, de ahogy sokan írtátok is már, ez egy igazán vizslának való hely! Szinte ki sem kell menni a városból és már nyoma sincs a civilizációnak! Csak hegyek-völgyek, tavak, folyók vesznek körül... ahogy írtam is: ..."Hegyen-völgyön, nádi szélban ott ahol a fácánok élnek és őzek bújnak meg, ahol a fenyvesekkel összeölelkezve élnek a tölgyesek, a tavak birodalmában." ... Hát ilyen az én otthonom! A neve Ózd! Ki ne ismerné ezt a várost, ahogy mondani szokták a világ vége... Én erre azt mondom: IGEN, a világ vége, ahol a természet kezdődik, ahol a vadon szólítja meg az embert... (és kutyáját)! Aki szeret túrázni az itt otthon érzi magát! Ózd nem nagy város, de a környékén szebbnél- szebb falvacskák vannak, ahol a házak hátsó udvaráról már mezők, hegyek, erdők nyilnak! Mi panelban lakunk, de erdő mellett (ritka jelenség, ugye?!:-D) És mi több, arra is volt már példa, hogy vaddisznó sétált el a házak mellett... vagy őz szaladt át a panelház előtt! Szóval a természet közelsége "kézzel fogható"!

Néhány kép a kedvenc sétálós-túrázós helyeinkről: ( A név, nem mindig azonos az eredeti névvel, van olyan amit mi neveztünk el pl.: "Sárkány hegyek" : mert ott lehet a legjobban papírsárkányozni!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hangonyi- tó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szentsimoni völgy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Csillagvizsgáló" hegy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Sárkány" -hegyek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ózdi- tó

És még számtalan képet lehetett volna ide tűzni, de nem tudtam választani közülük... :-D Egyszerűen jó itt lenni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr62619865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.08.17. 17:53:29

Nagggyon szép helyen laksz. A mi helyünk is hasonló, város széle, erdő 300m-re, az erdő szélén lakótelep, bár mi kertes házban lakunk.Erre rókák szoktak kijönni, vaddisznóval az erdőben találkoztunk még Rex idejében, azóta a szeretett gazdi (sz.g)nem mer annyira bemenni aza erdőbe. :) Deseda tó 4,5 km-re. Nálatok kettő tó is van? Ez egy igazi vizslaparadicsom!

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.08.17. 18:30:06

Huba, nem csoda, hogy szeretsz itt lakni, tényleg gyönyörű a táj. Macicsapat is szép helyen lakik.
Mi ha kinézünk az erkélyen, akkor látjuk a Dunát és a Margit-szigetet. Azelőtt többet láttunk, de kezdenek bennünket teljesen körbeépíteni. Volt, hogy a tűzijátékot is az erkélyről néztük, de most már sajnos eltakarják a Parlamentet és a Gellérthegyet is. :(

Emberkedő Huba · http://www.hubavizsla.blog.hu 2008.08.17. 20:56:04

Milyen szép helyen laktok ti is!!! Nem kettő, hanem három tavunk van!:-D A Hangonyi-, a Szentsimoni- és az Ózdi- tó Meg ott a Hangonyi patak, meg a Sajó-folyó, meg van Arlói-tó is, csak ott még nem voltam... :-D

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.08.18. 06:59:31

Hűha!Ez egy nagggyon szép hely lehet, el kell mennünk Ózdra!

Ani 2008.10.17. 10:55:44

Szia Hubavizsla!!

Sajnos csak most találtam rá a blogodra, de nagyon megörültem, hogy félig meddig a földim vagy. Mi Hyper kutyával szintén Borsod megyében lakunk Boldván. Sőt nekünk is a vizslási vizslatúra volt az első vizslatúránk. Úgy látszik sok hasonlóság van köztünk. Jó olvasni a blogodat!! Sok sikert neked Lucával!!

Ani, Viktor, Hyper

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2008.10.17. 19:15:24

Nagyon örülünk nektek Hyper! Emlékszem rád a túráról!:-D Legalábbis a neved a fülemben cseng. :-D
süti beállítások módosítása