A múltkori siránkozásom, mi szerint anyáék hanyagolnak... feledésbe merült! A hétvégém szupijóra sikerült!

Csütörtök délután apa sietett értem az oviba és rámadott egy hiperszuper kényelmes valamit! Azt mondta, hogy az interneten rendelték nekem születésnapomra, mert sajnáltak, mikor a nyakörv folytogatta a nyakam! Szóval azért, mert szeretnek megleptek ezzel a meglepivel! :-D Sőt, Luca is kapott az én születésnapomra egyet! Ennek nem csak mi örülünk, hanem az uccán járókelő emberek! Mindenkinek tetszik! Szóval nagy sikert arat ez a valami:-D!!! Szombat este átjöttek Keresztapuék, és megünnepeltük anya névnapját! Az esti sétán még Bubuval a 10 éves vizslalánnyal is összefutottunk, és szaladtunk egy "madárkergetőset"! Aztán este mikor ágybabújtunk megleptük Lucával anyát és egy nagy bújást rendeztünk, aztán anyára aludtunk! Vasárnap reggel korán kezdődött a nap, felkeltettem apát, mert sürgösen dolgom akadt az udvaron, ezért lesiettünk Lucussal együtt. Aztán folytatódott az ajándékozás, kaptt anya tőlünk egy vasárnapi kutyakiállítást! Ott sok-sok vizsla volt (persze kersztapu szerint én meg Luca vagyunk a csúcsok!) és így anya kiélhette fotózósszenvedélyét! Jah, és hogy teljes legyen a meglepetések hétvégéje kaptunk Keresztaputól egy-egy Csirkét, mert a régi elfogyott! :-) a többiről meséljenek a fotók! :-D

Julius K-9 hámomban

 

 

 

 

 

Luca, Bubu és Én:-D

 

 

 

 

 

Anya kedvenc drótosa! (Nem akarok féltékenynek tünni, de az vagyok!!!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A legkisebb legnagyobb vadász! Anya kedvenc kölyökvizsije! (Ááááá... nem vagyok féltékeny...!!!!)

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr57664000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sámán · http://samanmacska.freeblog.hu 2008.09.15. 19:50:17

Huba, lelkem, anyunak utólag is boldog névnapot! Hallod, az a kényelmes valami, amit kaptatok Te meg Luca, az a HÁM, nekem is van, csak macskaméretben! Nagyon csinosak vagytok benne!
Nálunk is ünnep volt, a mami meg a papi házassági évfordulója (nem értem, házuk nincs is, csak lakás...), és lett FINOM grillezett halacska, és FINOM brokkolis saláta, meg FINOM tejszínhabos süti. :-) Az ünnep jó!

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.09.15. 19:58:35

Jujj, de jó az a hám-kényelmes-valami! Nekünk is kell!!! Plüssmaci méretben is lehet kapni? Mi is ünnepeltünk!!! Nagyfiunk szülinapját.

just amcsi · http://amcsi.blog.hu 2008.09.17. 20:41:24

szupi szupi jóóóóóóó!!! nagyon szép ajándékot kaptatok!! és amit a mamátoknak adtatok, az meg csodás!!! boldog utó névnapot neki!!
süti beállítások módosítása