a Karácsony meg Én

2008.12.25. 17:53

Mióta elindult a szünet, anya teljes lázban ég: takarít, mos, stb. mert jön Karácsony. Én meg csak kapkodom a fejem, és sok kérdés merül fel bennem... pl.: Karácsony fiú, vagy lány? Amikor jön, mindenki főz, meg ilyenek, s ráadásul mindig hoz magával ajándékot is, szóval, miért nem jön gyakrabban?! Mindenki szereti őt, s ez felettébb gyanus nekem, ráadásul egyszerre több helyen is képes lenni! Bár csak én is képes lennék erre... egyszerre játszhaték Lucával, kunyerálhatnék Mamáéknál, terrorizálhatnám Apát... S mi lehet a foglalkozása, talán vadász?! Az ő tiszteletére mindenki fenyőfát visz a házba, amit mégcsak megjelölni sem lehet... De miért, talán zavarná?! De szerintem tuti jó fej lehet... bár az öszinte igazság az hogy idén sem találkoztam vele... Pedig nagyon vártam!

Viszont segítettem anyának fát díszíteni! Először nem értettem, minek a fára labdát akasztani...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután egy labdát szét boncoltam,

 

 

 

 

 

 

 

kiszemeltem magamnak egy zacskó szaloncukrot!

 

 

 

 

Apa rájött, hogy rombolós hangulatba kerültem, úgyhogy jutalmul kaptam tőle egy rágós csontot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán többszöri próbálkozásom után sem sikerült több labdát szerezni a fáról... sajnos. 26-án jönnek Lucáék, s akkor leszedjük a fáról az összes labdát! Lesz vaddisznó pörkölt, meg mákos beigli, kávés süti, pogácsa... De föleg Luca!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr33841507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macicsapat 2008.12.25. 19:12:43

Te egy nagggyon rendes vizsla vagy, ha csak egy labda esett áldozatodul. Nagggyon tetszenek a képek! :)

amcsika · http://amcsi.blog.hu 2008.12.25. 22:09:28

teljesen egyet kell értenem a macikkal!! nagyon rendes vizsla vagy!
és tényleg, én sem láttam a karácsonyt! szerintem lehet, hogy macska...de attól még lehet vadász!:)

2008.12.25. 23:14:46

Huba, ha a karácsony gyanús neked, mert mindenki szereti, akkor Te magadnak is gyanús vagy? Merthogy téged is mindenki szeret. :))

Murray · http://www.hotdoggie.de 2008.12.26. 11:06:50

Bizony ezeken a nehéz kérdéseken egy vizslának is át kell esnie. Akárcsak a labda vagyis karácsonyfa díszek kipróbálásán.:)) Léci, írd meg majd, hogy Lucával mire jutottatok. Labda megszerzésre egy jó elterelő csel, hogy a karácsonyfa alatt kell jó erősen farkat csóvizni. (Persze, csak ha nem üveg labdák vannak a fán.) A gazdik ennek nagyon örülnek, és ha leesik egy labda, akkor már lehet is játszani. Nekem ez mindig bejött.:)))
süti beállítások módosítása