Huba fázik 2.

2009.11.04. 12:15

Ahogy hül az idő az én kis vizslám egyre jobban fázik!

Ha nincs kutyabarát, akkor a reggeli és az esti séták másról sem szólnak, mint vacogva állni gazdi lába mellett és várni mikor indul meg a lépcsőházajtó felé... Pedig lételeme a séta, a kirándulás és hol vagyunk még az igazi nagy hidegtől!?

Régebben teljesen kikészültem, ha egy kutyán ruhát láttam... a gazdi a saját divat mániáját erőszakolta a kutyusra... fúj! Vagy mégsem?!

Biztosan voltak köztük olyanok akik igen, de olyanok is, akiknek tényleg nagyon-nagyon fázott a kutyája. Mivel engem nem érdekel a divatkutyázás - máskülönben nem vizslám lenne- de nagyon fázik a lelkem és köztudott, hogy aki fázik, az hamar meg is megfázik. Azt meg nem szeretném, pláne a babeozis után. Szóval nincs mese öltöztetni kell a vizslámat. Küzdök a tudattal, mert én egy kemény, belevaló kutyát akartam és persze az is, amikor fel kell kergetni a cicákat a fára, de ha a hidegről van szó... akkor bújik, mászik az ölembe! 

Belevágtam!

Terveztem, rajzoltam, szabtam, vágtam és jelentem alakul a mű! Már kézzel összeöltöttem, de még a gépi varrás hátra van. Kb.: 50szer húztam Hubára, hogy mindenhol jó legyen... Nem győztem jutalomfalattal tömni, de már így is unta az egészet!

Egy kicsitt meg is sajnáltam... volt, hogy a félkész ruhadarabokban feküdt a szoba közepén. Olyan édes volt, csak türte, hogy föl-le vegyem róla a ruhát. Nagyon jó fiú!

Gyakorlatilag két gyerek polár pulcsiból alakítottam ki, de hogy pontosan hogyan... azt már magam sem tudom! :-) De elfáradtam benne...

Tessék: néhány fotó az alkotásomról:

Az első, eredeti Hubavizsla márkájú vizsla pulóver:-D :

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr271498122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.11.04. 17:45:41

Hú, de csini vagy, Huba! Ebben biztosan nem fogsz fázni. :))

babavilag 2009.11.04. 18:36:07

Hát először is megvallom, hogy én se vagyok oda azért hogy öltöztessük a kutyánkat. Szerencsére Babánál még nem vette észre, hogy fázna, mondjuk annyit futkos, hogy ez érthető. De nagyon tetszik a kreált vizsla pulcsid, főleg az tetszik hogy igazán hozzá illik, mivel nem giccses, feltűnő, hanem egyszerű mégis nagyon jól áll neki!:)

tarkakutya 2009.11.05. 14:23:42

Greta Garbo sárgán sápítozna-fuldokolna az irigységtől. Javaslom a divatipar képviselőinek, hogy ezentúl hívjuk Hubának a magas nyakú pulóvereket :D
És az a praktikus zseb a jutalomfalatoknak! Nagggyon király!

Az öltöztetést én már az első télen megkezdtem, helyes kis tépőzáras kutyaruhákat vásároltam, amit a két eb nagyon hamar lebontott egymásról. Voltak próbálkozásaim a renoválással, de aztán csak a kutyafogak nyertek...

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.11.23. 06:10:35

Nagyon csinos, igazán sportos, vizslához illő öltözet!!!

2010.02.17. 10:55:34

Sziasztok!

Egy éves Vizslánk van, tavaly decemberi születésű, januárban került hozzánk. Az akkori hidegekben a csöpp kis kutyát annyira féltettem, hogy éjjelente kimentem hozzá megnézni, fázik-e. Samot téglát melegítettem radiátoron és cserélgettem neki...
Az elmúlt egy év alatt a kis pöttöm barna golyó egy marha nagy lakli kutyává érett. Mi vidéken lakunk, nagy az udvar. A szomszédban is vizsla lakik. Kint alszanak, a mínusz húszban is. Szalmában, házban. Az előző vizslánk szintén kint aludt világ életében, nem volt semmi gondja sosem (tizenpár évig volt velünk). Ha fázik, mutatja: odajön az ajtóhoz és ugat. Olyankor kimegyünk, vagy szalmát kell még tenni, vagy cserélni, megigazítani, vagy rongyot kap még, befúrja magát és elvan. Onnan lehet tudni, hogy mennyire van hideg, hogy mire jön elő.
Az autóra hidegben nem jön elő, ismeri a hangját. Ha egyszer bemelegítette a házát, nem fog holmi hazaérkezés miatt kijönni onnnan :) Ha idegen van, vagy ismeretlen zörgés, akkor viszont kikászálódik a kuckóból hidegben is.
süti beállítások módosítása