A kölyök kutya

2010.05.19. 21:03

Néhány hónappal ezelőtt hasonló címmel írtam egy bejegyzést. Emlékszem, meglepően sokan gondoltátok, hogy kis kutya érkezett hozzánk. Nos egy kicsit megkésve, de eljött az idő, hogy bemutassuk Huba "kistestvérét", új kis családtagunkat, Botondot.

Hirtelen, tervezés nélkül érkezett. Szombaton a kutyasétáltatás közben derült ki, hogy egy lány gazdát keres hét hómapos kan vizslájának. A séta után már nem hárman, hanem négyen mentünk haza.

A kisfiút Beninek hívták, azonban véleményünk szerint egy magyar vizslához magyar név illik, így átkereszteltük Botondnak.

Részletesen be fogok számolni mindenről, de most jöjjön néhány fotó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr632016472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.05.20. 08:39:22

Isten hozott, Botond!
Két kutyát tartani nagyon izgalmas, és egyben fertőző is, újabb és újabb kutyák "beszerzésére" kényszeríti az embert. Hubát nem gyötri a féltékenység?

babavilag 2010.05.20. 19:08:52

@Drótos Pipacs:
Én is ezt akartam kérdezni. Nem féltékeny? Mert majd később én is szeretnék még egyet, de szerintem nagyon féltékeny lenne.
Nagyon aranyos kutya Botond!

Krisztike02 2010.05.21. 19:54:25

Nagyon hiányzik Botond (Benike)! Sajnálom, hogy nem tudtam vele eleget foglalkozni, de látom, hogy nagyon jó helyen van. :)

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2010.05.24. 13:49:59

@Krisztike02:

Nagyon szeretjük és vigyázunk rá! :)
süti beállítások módosítása