Kreatív vizslázás

Címkék: kreatív vizslázás

2010.07.14. 07:25

Az előző bejegyzésnél már írtam, a kutyás termékek ár-érték aránya nem mindig megfelelő. Ezért kezdtem bele a varrásba, de varrógép hiányában kénytelen vagyok kézzel varrni - persze ez engem nem zavar, sőt nagyon tetszik! Minden a Kutyapulcsival kezdődött, aztán jött a Csörgős apport karácsonyra, majd a Jutalomfalattartó táskák, Párnák, Polár Tappancs Fekhely...

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr952150574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Négerhergelő 2010.07.14. 11:50:44

mindegyik klassz!
én is belefognék, csak kár hogy lusta vagyok...

babavilag 2010.07.14. 13:40:23

Komolyan internetes kutyaboltot kéne nyitnod! Én tuti rendelnék!:)

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.07.15. 10:53:36

Én meg sajnos a kellő kézügyességgel nem rendelkezem...

Ma reggel láttam a TV-ben, hogy lehet már kapni "kreatív" játékot kedvenc kutyusunk számára, pl. falapocskák alá rejtett jutalomfalatot kell megkeresnie. A hölgy szerint ezt a kutyák élvezik, és "mindenféle képességeiket fejleszti". Annyira meg szerettem volna kérdezni, hogy mégis milyet???
süti beállítások módosítása