"Hegyen-völgyön, nádi szélben ott ahol a fácánok élnek és őzek bújnak meg, ahol a fenyvesekkel összeölelkezve élnek a tölgyesek, a tavak birodalmában. Onnét szólnak e történtek!"

...így szól a Hubavizsla blog ismertetője...

Annakidején, amikor blogozni kezdtünk a "felelős állattartáson" túl, nem utolsó sorban, szerettük volna bemutatni szülő városunk elfelejtett szépségeit is. Ezen a héten, hála a jó időnek, két kirándulást is sikerült megvalósítani a fiúkkal és hű túratársainkkal Démonékkal.

Egyik kedvenc kiránduló helyünk, ahol nem mellesleg rengeteg őz és fácán él, no meg Tás, a Szentsimoni tó, ide barangoltunk el először és egy kellemes délőttöt töltöttünk el fácánozással. Azért is emlékezetes ez a hely, mert egy-két évvel ezelőtt az egyik kirándulásunk során véletlenül belekeveredtünk egy fácán vadászat kellős közepére. A vadászok nagyon rutinosak voltak és kedvesen viselkedtek velünk. Távozásuk után Huba megkereste az összes lelött fácán helyét, és két pofára tömte magát fácán tollal.

Második úti célunk Hangony, és azon belül is a borsodi falucskát körülölelő erdők. Először akkor jártunk itt, amikor Huba 5 hónapos volt. Azóta gyakran visz erre a túrabakancs. A fenyőerdő illata, na meg a borókás, mindig felfrissíti a városi ember tüdejét... Az erdei út pontosan kettészeli a fenyvest és a tölgyest, a fejünk felett pedig összeérnek a lombkoronák. A tölgyes lágyan beereszti a napsütést, ezzel téve barátságossá a sötét fenyő erdőt is. Telepített erdő, de nagyon elvadulva, ami a turistát, legalábbis engem nagyon felvillanyoz! Lépten-nyomon vad nyomokat találni, sőt, a borókásnál friss természetes dagonyát, túrásokat és szagos kucu ürüléket is találtunk. Egy pillanatra hallhatóan dobbant a szívem, mert a két legényem esze-veszett keresésbe kezdett... de szerencsére most nem láttunk vadat! Az erdőt a már sokszor említett Három kereszt kilátót követő, borókás ösvényen áthaladva értük el. A sok fotózás, szemlélődés miatt, kényelmes 8 óra alatt tettük meg, az oda-vissza kb. 25-30 km-es távot.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.09.26. 20:40:59

Gyönyörű fotók! Botond is nagyon megnőtt, egész "emberes" már.

alex&dylan · http://labradorok.wordpress.com/ 2010.09.26. 20:53:45

A kép a felhők felett fantasztikus.

Időközben beszereztünk egy klikkert, és kipróbáltuk. Még csak a cicánknál. Elképesztően működik. Már az első alkalommal megértette a lényeget, és azóta már 2 különböző dolgot vezényszóra is megcsinál. Imádja, ha csak meglátja a kezemben a klikkert már attól is boldog. Pedig azt mondják a macskákat nehéz trükkökre megtanítani! Mégegyszer köszi a tippet!

Rebix 2010.09.28. 12:18:19

Kicsit irigykedve nézem ezeket a gyönyörű képeket.......
Gyönyörű helyen éltek!!!!

A klikker a Lunánál is nagyon bevált! Jó módszer.

dbkata 2010.10.01. 14:50:12

Gyönyörű hely.... Itt én is szívesen kirándulnék Boglárkával :) :)

babavilag 2010.10.02. 11:00:35

Nagyon édes az a kép, ahol a két kutya egymás mellett ül!