Díjat kaptam! Jupijóóó!!!!

2008.08.01. 14:58

Olyan izgatott vagyok, hogy alig tudom elmesélni mi történt velem! Kétszeresen is nagyon boldog vagyok! Először is azért, mert Szép Macicsaládtól kaptam egy díjat:

 

 

 

Köszönöm szépen kedves Macicsalád!!!

 

 

 

Másodszor azért vagyok hiper-szuper boldog, mert kaptam egy másik díjat is Murray -től:

 

 

 

 

Köszönöm szépen drága Murray!

 

 

Annyira megleptetek ezzel, hogy szóhoz sem tudok jutni! Négy mancsomon meg tudom számolni mióta blogozok, és már két díjat is kaptam! Nem tudom mit is mondhatnék...

Éljen a világbéke!!! ......

 

Ui.: Néhány szó a díjakról:

A Kreatív Blogger Díj egy vándor díj, és bizony kötelezettségekkel jár! Meg kell neveznem 5 (öt) kedvenc blogolómat, akik tőlem kapják a díjat! Ime:

1. Rozsdás: Marci miatt, meg Rozsda rozsda színe miatt! :-D

2. Bandi és Carlos: Mert úgy vizslulnak mint én! :-)

3. Fekvővizsla : Mert ott van egy csomo szunyókáló tesó!

4. Vizslafül: Mert ott van egy csomó fül-lebegtető tesó!

5. Kutyabaj: Mert Ők nem vizslák, de nagyon szép kutyuk!!!

 

 

Mielőtt elmennék értesíteni a nyerteseimet, közölnöm kell a díjkiosztás szabájait:

1.Kiteszem a logót a blogomra!

2.Belinkelem a nevét és a blogját akitől kaptam!

3.Megnevezek 5 blogolót, és belinkelem a blogját!

4.Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban!

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr10596101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amcsika · http://amcsi.blog.hu 2008.08.01. 16:12:11

gratulálok!!! egy ilyen ügyes és szép és okos vizsla megérdemli a díjakat!

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.08.01. 18:02:54

De jó! Még több vizsla. :) Ja, gratulálunk.

Emberkedő Huba · http://www.hubavizsla.blog.hu 2008.08.01. 20:06:08

Legszívesebben nektek is adtam volna, meg Macicsaládnak, meg just amcsinak, meg Murray-nak... de nem tudtam, hogy lehet-e! :-D

Murray 2008.08.04. 08:31:14

Kedves Huba, mindegy mióta blogolsz, mert ki ilyen jó blogot vezet - tele sok szép fotóval és szuper videókkal - a kreatív díjakat kiérdemelte.:)
süti beállítások módosítása