Ma megismerkedtem anya barátnőjével Biankával. Nagyon aranyos:-D

Reggel, ébredés után rövid, de tartalmas lustizás vette kezdetét... persze anya és a takarítás-mániája hamar megzavarta a meditációmat! Egyszer csak csörgött a telefon, anya lement beengedni a vendéget... aki, később kiderült, nagyon szereti a kutyákat! Én természetesen rögtön végig mutattam neki a létező összes játékomat és természetesen azt is , hogy hogyan kell velük játszani! Aztán anyáék elkezdtek bakancsot húzni a lábukat, stb... Gondoltam , ez igen...ez ám a vendéglátás! Persze aztán leesett, hogy ebből túra lesz!:-D Elindultunk Lucusékhoz, onnan már keresztapuval és Lucával, anyával, apával és új barátommal Biankával vágtunk neki a Sárkány hegyeknek.

Csuda jó volt! Kicsit borongós volt az idő de mondani sem kell, ez nem zavart senkit! Megmutattam Biankának hogyan nyomom le lucát a földre és hogyan hasalok rá, meg megmutattam hogy szoktam fácánt állni (nem volt ugyan most vad, és anya állításával szemben NEM ÜRESEN ÁLLTAM, csak megmutattam a kedves vendégnek, hogy hogyan kell vadászni!) Sokat nevettek rajtunk és nem rajtunk, meg sokat fotóztak engem és nem engem (Bianka szuper fényképezőgépével:-D)! Én meg csak szaladtam, meg szaladtam hol Luca után, hol Luca előtt:-D!

A túra után elbúcsúztunk először Lucuséktól, majd Biankától és megigérte, hogy máskor is jön!!!

(A fotókat kedden hozza, akkor megmutatom majd nektek is:-D)

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr94759198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.11.10. 08:45:18

Hú, de jó tartalmas vendéglátásotok volt. Várjuk ám a képeket.
süti beállítások módosítása