Itt a Huba, hol a Huba?!

2009.02.17. 17:55

Mielőtt azt hinnétek, hogy a Karácsony, vagy az új év elvitt magával melegebb éghajlatra, megírom mi történt velem az elmúlt 7hétben!

Rengeteget sétáltam, meg ettem... Anya szerint még fel is szedtem néhány kilót.... Úgy döntöttem, hogy lefikszálom az Új évvel, hogy hozzon nekem tavaszt! De neeem... Most egyenlőre telet hoz, sokat, hideget és havasat. Eddig örültem neki... de mostmár napsütést akarok!

Képzeljétek... Pénteken reggel hét órakkor ki mentem Anyával a Sárkány-hegyre, s négy hatalmas őzikét találtunk! Jól megkergettem, aztán mi a hegytetőn, ők a völgyben mentek. Olyan szerencsésen fújt a szél, hogy nem éreztek meg minket, így végig kísértek(vagy inkább mi őket) egészen a Szentsimoni erdőig! Annyira izgultam, hogy mégegyszer meg kellett kergetnem őket. :-D Ezután már csak azt láttuk ahogy beszaladtak az erdőbe. Nagy volt a kísértés, hogy utánuk menjek, de Anya aggódott, hogy kilőnek a vadászok, mert összetévesztenek egy őzgidával... Levezetésnek még "kitapostam" a bokorból egy fácánkakast a séta végén!

Ma is ilyen sétát terveztünk... De a havazás közbe szólt, s egytlen vaddal sem futottunk össze... Kénytelen voltam varjakat kergetni a tónál :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr77948965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeZo 2009.02.24. 14:33:24

Szia Huba!
De jó, hogy előkerültél végre, már aggódtunk érted! Örülünk, hogy híztál picit, így, legalább Bandi és Carlos sincsenek egyedül a pufi-vizsik táborában :)
A vadakkal óvatosan bánj, mert tényleg vadász-szezon van, nehogy bajod essen!
Mondd Anyának, hogy írjon kicsit sűrűbben, ne kelljen az emberfiának és kutyáinak aggódni a távoli ismerős miatt!
:)

2009.02.24. 20:31:22

Szia Huba! De jó, hogy itt vagy! Mi például legszívesebben minden nap olvasnánk téged. :)) Persze a lényeg, hogy jól legyél, sétáljál, futkossál sokat. És a vadakkal tényleg vigyázni!

macicsapat 2009.02.25. 06:06:38

Na, végre! Már épp brummogni akartunk, hogy előkerülj. De jó, hogy találkoztál őzekkel! És még kergetted is őket! Ez szuper lehetett! Mackóval nem találkoztál? Ugye, őt nem kergetnéd el, hanem beszélgetnétek! Írj sűrűbben!

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.03.01. 17:26:25

De jó Huba, hogy végre előkerültél! Már vártam nagyon az új történeidet és fotóidat.:)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.03.04. 15:23:14

De jó, hogy itt vagy, Huba lelkem!
Biztos, hogy őzek voltak azok a Sárkány-hegyen? Nem valami különleges, szőrös sárkányok inkább? :-)
Csókoltat Sámán barátod
süti beállítások módosítása