Musu, a házisárkány

2009.03.30. 12:57

Pénteken kaptam egy új testvérkét: Musut :-D! Otika után Ő költözött be a számára átalakított terráriumba! Nagyon kis különleges lény. Először azt hittem, hogy anya felhozott az udvarról egy olyan füldigiliszkát, vagy mi a csuda az...de aztán ki derült: Ő egy KIGYÓ! Először egy kicsit féltem, aztán anya kezében megszagoltam és utána már játszani szerettem volna vele! Anya nem engette... :-( Azt mondta csak nézni szabad! Én meg azóta csak nézem...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr661035030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.03.31. 14:02:17

De jó! Van már testvérkéd. Az első képet nem nagyon értettük, hogy most hányan is vannak Musuék, és miért néz Musu farkasszemet magával vagyis kígyószemet. Aztán azért rájöttünk ám. Szegény Huba, már megint nem tudsz játszani, csak nézni. Egyébként az is jó dolog ám. Musu még kölyök és még nőni fog vagy már felnőtt?

macicsapat 2009.04.01. 17:08:38

Jujj! Nem félsz tőle? Mi biztos félnénk. Még üvegen keresztül is. Egyébként szép a mintázata meg a színe. Mi csak képen keresztül barátkozunk vele, jó?

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2009.04.04. 07:57:10

Egy kicsit félelmetes... De azért nagyon kiváncsi (és persze féltékeny) vagyok, szóval ha kézben van akkor meg kell vizsgálnom, és ameddig Ő jobban fél és nem harap az orromba, addig nem eszem meg...:-D

amcsika · http://amcsi.blog.hu 2009.04.08. 11:12:49

egy igazi musu!!! nagyon szép! anyuci is szereti a kis kígyókat! én még ugyan nem találkoztam velük, de biztos megkedvelném őket! :)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.05.07. 15:17:13

Jaj de szép kígyócska! A mami azt mondta, hogy nálunk azért nincs, mert tutira megharapnám, és az nem lenne jó neki... Huba, vigyázz rá Te is nagyon, és nehogy eszedbe juddon megharapni!
Szerettel üdvözöl:
Sámán barátod
süti beállítások módosítása