Huba nap

2009.08.19. 21:42

Huba nap van, mint nálunk lassan három éve minden nap! :-D Már tegnap is érkezett köszöntős sms... Szeretve van a kis pimasz, rá többen gondolnak, mint rám névnapomon! ;-D

Elterveztem, hogy reggel kutyus szeretgetéssel nyitjuk a napot... De Huba megelőzött és teljesen úgy viselkedett, mintha nekem lenne névnapom! Bújt, a fejét a hátamra tette és úgy aludt, na meg így ébresztett! Én egész nap dolgoztam, de azért a májkrémes zsömle reggelit (mert ez a kedvence és a névnapjára jár) elkészítettem. Apafejjel ment Lucázni: nagy szaladás, puszilkózás, igazi, meghitt reggeli sétával egybekötve! Miután hazaértem, egyenesen kikövetelte a játékot. Hozta-vitte a teniszlabdát, a sírósmacit, sünit, holdacskát. Aztán megbeszéltem vele, hogy névnap ide, névnap oda, egy kis "vadásztréning" után benne vagyok a labdázásban... Mindent megcsinált, mintha én lennék az ünnepelt... csodálkoztam is mi ez a jó fiúskodás!

Aztán rájöttem... neki mindegy, hogy milyen nap van, csak velünk legyen, játszunk vele, simogassuk... örüljünk annak, ha sikerül megoldania a feladatokat, mert azt is csak azért csinálja, hogy boldognak lásson minket, mert a mi boldogságunk az ő boldogságának a forrása, a miénknek pedig Ő maga!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr351324294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.08.20. 21:32:45

Sok boldogságot és sok májkrémes zsömlét, persze csak annyit, amennyir le tudsz futni / játszani, nehogy elhízzál!
Hiszen olyen gyönyörű vagy így!
Nagyon szép a macid!

2009.08.21. 09:56:19

Boldog névnapot Huba! A macid tényleg szépséges, ahogy Te is.

Döglött macska · http://www.pallas70.hu/tb-berugy-tanfolyam.php 2009.10.11. 13:02:54

Nagyon aranyos :)
Így meló közben jó ilyeneket taláni!
süti beállítások módosítása