Agyrázkódás???

2010.08.27. 23:08

Szokásos esti sétánkra indultunk és a fiúk természetesen nagy fogócskába kezdtek. Botond elég kelekótya... állandóan csetlik-botlik. Ezért nem lepődtünk meg, amikor neki szalad, de kb. 200-al egy vas oszlopnak. Pedig ismeri a terepet, de amikor kergetőznek, akkor nem lát és nem hall, számtalanszor gázolt már el minket is, nem kis térdízület fájdalmat okozva.

Nagyot bukott... felkecmergett és odaballagott hozzánk. Megtapogattam, megpuszilgattam és már indultunk is tovább. Hazafelé benéztünk még mamáékhoz, és éppen a bodzaszörpömet kortyoltam, amikor Apafej szólt, hogy menjek már gyorsan, mert valami furaság történt Bobóval. Odaült hozzá, és beletette a fejét az ölébe, ezzel még semmi gond, viszont majd elaludt, vagyis csukva volt mind két szeme, kicsit billegett ülés közben és olyan kis kábultnak tűnt. Nagyon megijedtünk! Szívem szerint azonnal hívtam volna a dokit... A két kis szeme fölött gödröcske képződött, és nem igazán akarta kinyitni a szemét. Próbált inni, de csak keveset, aztán nyáladzott... (Botond normál esetben is nyálasabb egy átlag vizslánál...) Gondoltam letesztelem: Szólítottam a nevén, majd mutattam az ül! kézjelet, de nem mondtam semmit, felemelte a fejét és leült. Lassan sétáltunk haza, egyszer le is ült, akkor olyan volt, minta megszédült volna. Megállt, kicsit bizonytalanul, majd nagyon óvatosan leült, először azt hittem kakálni akar, annyira lassan. A séta végén még egy kicsit húzott is, de haza érve se víz, se kaja, csak elvonult a helyére és elaludt. Próbáltam zselés hűtő párnával borogatni, de biztosan érzékeny, kihúzza  alóla a fejét, én meg nem akarom kínozni. Hányni nem hányt... de valahogy minden tünet agyrázkódásra utal. Nézelődtem a neten és igen, létezhet, hogy tényleg az a baja... Holnap elmegyünk az ügyeletre, ha jobban van reggel, akkor délután a saját dokinkhoz, ha nem változik a helyzet, vagy romlik, akkor délelőtt elutazunk a Miskolci Klinikára. Addig meg megy a találgatás, pedig utálom... de az ember már csak ilyen, hiába. Az a szörnyű, hogy annyi mindenen keresztülmentünk már Hubával és azt hinné az ember, hogy már nem jöhet semmi új... erre itt van, mit tesz egy kis kergetőzés?! Várom is, de félek is a holnaptól. Úgy szeretjük, csak ne legyen komoly baja.

Most alszik, néha nyújtózik egyet...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr722253373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Négerhergelő 2010.08.28. 06:30:41

Sziasztok!
Nagyon szorítok, hogy semmi baj ne legyen, és hamar rohangásszon újból!!!
írd majd meg, hogy mi újság

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.08.28. 18:45:26

Drukkolunk Botondnak, és mielőbbi jobbulást kívánunk. A kutyákat kemény fából faragták, reméljük hamar túl lesz a traumán.
Várjuk a híreket.

tarkakutya 2010.08.28. 19:13:52

Mi is szorítunk, hogy ne legyen semmi baj!!!

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.08.29. 09:44:02

Na mi van, izgulunk, várjuk a jó híreket?!!

tarkakutya 2010.08.29. 21:14:17

Jobban van a gyermek?

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2010.08.30. 08:02:37

Nagyon szépen köszönjük a drukkolást, ránk fért! Sajnos agyrázkódás volt, viszont ami jó hír, hogy csak enyhe. Reggelre már szemmel látható javulást mutatott, hajnal 4kor nyuszögve ébresztett, hogy fel akar jönni, bújni...De aztán inkább a kosarába vackolta be magát. Tegnap megfigyelés alatt ált, de úgy tűnik, nincs maradandó károsodás, bár ezek később is felbukkanhatnak, szóval ha valami rendelenesség lépne föl, akkor biztosan kell agyi vizsgálatokat csinálni,nehogy egy vérömleny idegpályát nyomjon, vagy ilyesmi. Kemény kis legény Botond, nagyon jól bírja a kiképzést. Mégegyszer köszönjük aggódást és a drukkolást, biztosan ez segített! :)

dbkata 2010.08.30. 14:40:44

jaj de jó!!!! Szurkolunk neked kedves Botond! és légyszíves a jövőben ne hozz ránk és a gazdira így a frászt!
Sok-sok gyógypuszit küldünk dbkata és bogi vizsi

babavilag 2010.08.30. 18:47:06

MI is jobbulást kívánunk! Sajnos a kamasz vizslák hajlamosak az ilyenekre! Emlékszem Baba is sokszor kergetőzés közben volt h az utolsó pillanatba tért kis egy-egy fa elől!

Mrs.Négerhergelő 2010.08.30. 20:41:40

ok megnyugodtam, minden jót !!!

tarkakutya 2010.08.30. 21:33:43

Örülünk, hogy nincs nagyobb baj. Pihenjen sokat csendes, nyugodt körülmények között az az ebedli!

Rebix 2010.08.31. 11:04:03

Én is örülök, hogy Botondnak nincs nagyobb baja!!!!
És ezennel csatlakoznék az olvasók táborához nálatok is!
A mi(20 hetes)Lunánknak is van blogja, mégpedig ez!
kunogyerek.blogspot.com/

T.Mari 2010.08.31. 15:01:23

Véletlenül tévedtem ide, elhűlve olvastam a balesetet, jó, hogy jobban van Botond, további gyógyulást kívánok! Meg egy kis higgadtságot is szeretnék neki kívánni, de egy vizslának? :-)

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2010.09.01. 21:40:28

Üdvözöllek Rebix és Kedves régi ismerős: T.Mari, téged is köszöntelek! :)

Köszönjük a sok jó kívánságot, nagyon jól esik!

Rebix, én titkon már jártam Nálatok, csak nem kommenteztem, de ami késik, az nem múlik!

:) Gyertek máskor is, szeretettel várunk!

tarkakutya 2010.09.02. 22:41:46

Minden rendben a kis gézengúzzal?
süti beállítások módosítása