Forró kirándulás

2009.07.02. 18:41

Kedd reggel korán keltek anyáék. Bár ez nem olyan ritka... Szendvics készítés, tea főzés... elő került a hátizsák, én meg gyorsan kiültem az ajtóba, nehogy otthon felejtsenek!

Nem felejtettek otthon, na meg anya új fotómasináját sem, mert mint régebben írtam, az előző elromlott... Nagyon jó idő volt, fél hétkor már úton voltunk Szentsimon felé. Egy kicsit felhős volt az ég, nedves a fű! Anyáék cipője jól el is ázott, de azért mentünk ügyesen, hogy még a nagy meleg előtt elérjünk a kilátóhoz... Amikor megérkeztünk megreggeliztünk és közben gyönyörködtünk a kilátásban! Aztán elindultunk vissza. A felhők is elbújtak a napocska elől, mi meg ballagtunk haza a hirtelen jött melegben. Annyira, de annyira meleg lett, hogy a egy jó nagy, agyagos tócsában meg is fürödtem! Először megpróbáltak anyáék kimenteni belőle, aztán nagy röhögés közepette előkapták a fotómasinát és kattogtatni kezdtek...

 

Vadásztam is egy kicsit...

 

 

 

 

Szarvast nem találtam, csak szarvasbogarat...

A bejegyzés trackback címe:

https://hubavizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr771222708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.03. 08:22:24

Huba, nagyon jó lehetett ez az agyagos fürdő. :))) Jó, hogy ezzel a szuper masinával anyáék meg is örökítették. :)))

macicsapat 2009.07.05. 12:40:56

Hát igen. Az iszappakolás jót tesz az ember(kedő) bőrének. :o)) A szarvasbogár miatt álltál les állásba?
süti beállítások módosítása